Tarptautinės parodos
Dalyvavimas tarptautinėse verslo parodose nacionaliniuose stenduose
Dalyvavimas tarptautinėse verslo parodose yra viena efektyviausių priemonių įmonėms, siekiančioms stiprinti savo matomumą, užmegzti naujus verslo ryšius ir plėsti eksporto rinkas. Lietuvos nacionaliniai stendai suteikia galimybę įmonėms prisistatyti tarptautinei auditorijai kartu su kitais šalies verslo atstovais, taip didinant konkurencingumą ir stiprinant šalies verslo įvaizdį.
Paslaugos esmė
Įmonėms siūloma galimybė dalyvauti atrinktose tarptautinėse verslo parodose kaip nacionalinio Lietuvos stendo dalyviams. Tai leidžia įmonėms efektyviau pasiekti potencialius klientus, partnerius ir investuotojus, kartu išnaudojant bendro stendo teikiamus privalumus.
Kodėl verta dalyvauti?
Didesnis matomumas – nacionalinis stendas suteikia daugiau dėmesio ir didesnes galimybes pritraukti potencialius partnerius.
Tiesioginiai verslo kontaktai – galimybė užmegzti vertingus ryšius su pirkėjais, distributoriais ir investuotojais.
Ekonominė nauda – dalyvavimas nacionaliniame stende padeda optimizuoti išlaidas ir suteikia prieigą prie bendrų rinkodaros sprendimų.
Strateginis pozicionavimas – įmonės pristatomos kartu su stipriausiomis Lietuvos sektoriaus įmonėmis, kas didina jų patikimumą ir įvaizdį.
Atranka ir organizavimas
Inovacijų agentūra kasmet organizuoja nacionalinius stendus strategiškai atrinktose tarptautinėse verslo parodose. Į vieną stendą gali būti atrinkta iki keturiolikos Lietuvos įmonių iš prioritetinių sektorių.
Atranka vykdoma atsižvelgiant į įmonių pasirengimą, eksporto potencialą ir rinkos poreikius.
Įmonių dalyvavimas bendrame nacionaliniame stende kuria ir suteikia didelę pridėtinę vertę. Pagrindiniai dalyvavimo tarptautinėse parodose sėkmės faktoriai: dalyvavimas jungtiniame nacionaliniame stende, dalyvavimo tarptautinėse parodose nuoseklumas ir tinkamas pasiruošimas parodai.
Inovacijų agentūra per metus įmonėms suteikia galimybę sudalyvauti vidutiniškai iki 9 – 13 nacionalinių stendų tikslingai atrinktose strateginėse tarptautinėse verslo parodose, kuriose sudalyvauja apie 12 - 22 tam tikrą sektorių atstovaujančių Lietuvos įmonių.
Artimiausi nacionaliniai stendai tarptautinėse parodose bei tarptautinės parodos, kuriuose įmonės gali dalyvauti savarankiškai:
Rezultatai:
14
Rikiuoti pagal
Artėjantys
Vykstantys
Artėjantys