Eksporto kompetencijos

Eksporto kompetencijų didinimo mokymų programos​

Kiekvienais metais organizuojame Eksporto kompetencijų didinimo mokymų programas, skirtas Lietuvos įmonėms, norinčioms plėsti savo veiklą užsienio rinkose ir padidinti eksporto potencialą. Šiose programose teikiame įvairias mokymų ir konsultacijų paslaugas, kurios padeda įmonėms pasiruošti tarptautinei plėtrai, įveikti rinkos iššūkius ir pasiekti sėkmingų rezultatų naujose rinkose.

„Export Masterclass“ prekės ženklo stiprinimo ir eksporto augimo programa

„Export Masterclass“ programos tikslas – lavinti Lietuvos įmonių nuosavo prekės ženklo vystymo, eksporto strategijos ir taktikos taikymo pasirinktose eksporto rinkose kompetencijas. Norint pasiekti tvarų (stabilų) eksporto augimą su nuosavu prekės ženklu, būtina derinti aiškų strateginį planavimą su kokybišku taktiniu įgyvendinimu. Šie du tarpusavyje susiję procesai sudaro pagrindą ilgalaikei verslo plėtrai eksporto rinkose. Kadangi tiek strateginiam, tiek taktiniam etapui reikia specifinių žinių ir įgūdžių, „Export Masterclass“ programa apima dvi nuosekliai susijusias praktines dirbtuves, kuriose derinama teorija, individualios konsultacijos, praktiniai užsiėmimai ir pokyčių įgyvendinimas.

BrandLAB – nuosavo prekės ženklo strategijos dirbtuvės

BrandLAB – tai dirbtuvės, skirtos įmonėms, norinčioms aiškiai apibrėžti ir sustiprinti savo prekės ženklą tarptautinėse rinkose. Dirbtuvių metu dalyviai analizuoja savo esamą prekės ženklą, jo paskirtį ir unikalumą, bei formuoja strateginius tikslus, atitinkančius eksporto rinkų poreikius.

Pagrindiniai tikslai:

Rezultatas: įmonė turi aiškiai apibrėžtą prekės ženklo vystymo strategiją, padedančią kurti konkurencinį pranašumą ir tvariai augti užsienio rinkose.

ExportLABeksporto taktikos ir verslo modelio adaptavimo dirbtuvės

ExportLAB – tai praktinės dirbtuvės, padedančios įmonėms sukurti eksporto plėtros planą, pritaikytą konkrečioms užsienio rinkoms. Dirbtuvių metu analizuojami rinkų poreikiai, adaptuojamas vertės pasiūlymas bei formuojami aiškūs taktiniai žingsniai, reikalingi sėkmingai eksporto plėtrai.

Pagrindiniai tikslai:

Rezultatas: įmonė pasiruošia konkretų eksporto veiksmų planą, padėsiantį efektyviai įsitvirtinti tikslinėse užsienio rinkose.

Uždaryti

Užklausos forma

Neteisingas