Švęsdamas 75 metų jubiliejų, nuo įkūrimo 1949 m., Leclerc užima beveik 25 % Prancūzijos mažmeninės prekybos rinkos ir išlaiko lyderio poziciją prieš Carrefour (21,1 %) ir Intermarché (17 %). Leclerc sėkmę lemia kooperatyvinis modelis, vietinė valdymo struktūra ir agresyvios kainų strategijos.
Carrefour, siekdamas išlikti konkurencingas, 2024 m. įsigijo Cora ir Match tinklus, o Intermarché išplėtė savo rinką, įsigydamas 300 Casino parduotuvių. Nepaisant didelės infliacijos, vokiečių diskonto tinklai Lidl (8,4 %) ir Aldi (3 %) nesugebėjo reikšmingai padidinti savo rinkos dalies.
Leclerc, remdamasis nuolaidų inovacijomis ir tiesioginiu tiekimu, ir toliau formuoja Prancūzijos mažmeninės prekybos sektorių, kartu su Intermarché valdydamas 42 % šalies rinkos.
Informacijos šaltinis: https://www.lesechos.fr/industrie-services/conso-distribution/a-75-ans-leclerc-reste-lindiscutable-leader-de-la-distribution-francaise-2139394
Pastabos: Leclerc: Neabejotinas mažmeninės prekybos lyderis Prancūzijoje
Parengė:
Irena Skullerud, LR ambasados Prancūzijos Respublikoje patarėja, Tel. +33 1 4054 5054,
El. paštas [email protected]
Daiva Kirkilaitė-Chetcuti, LR ambasados Prancūzijos Respublikoje komercijos atašė
tel.: +33 1 4054 5066, el. paštas [email protected]
Otilija Snieškaitė, LR ambasados Prancūzijos Respublikoje komercijos atašė,
mob. +33 7 60 52 42 58, el. paštas [email protected]